اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا

با آمدن کرونا، بسیاری از کسب و کارها مجبور به انتقال فرایند بازاریابی خود به فضای دیجیتال شدند. بسیاری از این کسب و کارها، سالهای سال یک سیستم بازاریابی آفلاین داشتند و حالا، با آمدن کرونا و خانه نشین شدن اکثر شهروندان، این کسب و کارها، مجبور به کوچ به دیجیتال مارکتینگ و فراهم کردن زیرساخت سایت و پشتیبانی آنلاین و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی و paid media برای پروموت محصولات خود شدند. خب، می توان گفت این هم از مزایای کروناست! اما برای ما که سالهاست در فضای دیجیتال مشغول به بازاریابی هستیم، در دوران کرونا و با افت شدید بسیاری از کسب و کارها، در اثر آن، چه راهکارهایی را باید مد نظر قرار داد؟ در این مقاله، ده راهکاری که می توان در دوران شیوع ویروس کرونا برای بازاریابی کسب و کار به کار بست را بررسی می کنیم. بازاریابی در بحران کرونا از گرفتن تصمیم های ناگهانی و بدون پشتوانه خودداری کنید. درست است که کسب و کار شما در اثر همه گیری کرونا به هم ریخته و ممکن است متحمل ضرر فراوان شده باشید. اما دقت کنید که واکنشی تصمیم نگیرید و همیشه نگاهی به آینده داشته باشید. در شبکه های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط مداوم باشید. کرونا موجب شده است سبک زندگی انسان ها دچار تغییر شود. در حال حاضر، اکثر افراد، بخش زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. یکی از بهترین راه های ارتباط مستمر با مشتریانتان تا اتمام همه گیری کرونا، این است که در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. درست است که ممکن است مشتریانتان نتوانند برای خوردن غذا به رستوران شما بیایند یا ماشینشان را در کارواش شما تمیز کنند، اما همچنان تجربه ای که شما برای آنها رقم زده اید را در ذهن دارند و گاهی با آن خیال پردازی می کنند. پس می توانید با حضور در شبکه های اجتماعی، این ارتباط را حفظ کنید. از هر امکانی برای کمک به افرادی که ممکن است دچار مشکل شده باشند استفاده کنید. بهترین شکل بازاریابی همیشه هنگام ایجاد حسن نیت اتفاق می افتد. مردم کارهایی را که کسب و کار شما برای کمک به آنها انجام می دهد از یاد نمی برند. مثلا ممکن است شما یک خط تولید کارخانه خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر کاربری دهید یا بخشی از درآمد خود را برای کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه کنید. این کارها بهتر از هر تبلیغاتی در خاطر می مانند. حضور خود در فضای آنلاین را ملموس کنید. همانطور که گفتیم، افراد بسیار بیشتری در حال حاضر آنلاین هستند و همگی از بابت تعاملات فردی خود هم نگرانند. اما این به آن معنی نیست که دیگر دوست ندارند با کسب و کارهایی که زندگی روزمره شان را تحت تاثیر قرار می دادند در ارتباط نباشند. شاید حالا بهترین زمان برای راه اندازی نمایشگاه آنلاین محصولاتتان باشد. حتما سئوی وب سایت خود را بهبود دهید. برای اینکه مخاطبان بتوانند در فضای دیجیتال شما را پیدا کنند، لازم است به خوبی در موتورهای جستجو دیده شوید. برای این کار لازم است حتما اصول سئوی تکنیکال را رعایت کنید. در نظر داشته باشید که سئو را از هر زمانی که شروع کنید، می تواند برای کسب و کار شما فایده مند باشد. در کنار سئوی تکنیکال، استفاده از محتوای مناسب و تجربه کاربری کارامد، از اصولی است که به گیر کردن مخاطب به قلاب و تبدیل شدن آن به مشتری کمک می کند. از روش های تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (ppc) استفاده کنید بسته به نوع کسب و کارتان، شرایط همه گیری کرونا می تواند زمان مناسبی برای افزایش تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (PPC ) باشد. قبلا هم گفتیم که در این شرایط، افراد حضور بیشتر و موثرتری در اینترنت دارند و این به تبلیغات شما شانس بیشتری برای نمایش مقابل چشمان مخاطب را می دهد. مخصوصا شاید بد نباشد اگر به تبلیغات برروی پلتفرم های VOD نیز گوشه چشمی داشته باشید. البته که محصولات مرتبط با کار در شرایط قرنطینه، مواد غذایی و بهداشتی، فروشگاه ها و خرده فروشی ها و نرم افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با ورزش و سلامتی، می توانند بیشترین بهره را از این شرایط ببرند. پیشنهادها و پروموشن های خود را با شرایط و مشکلات موجود در جامعه وفق دهید. از هر روشی برای تبلیغات استفاده می کنید، تلاش کنید نحوه تبلیغ شما دور از شرایط موجود نباشد. برای اینکه بتوانید محصول خود را بهتر به فروش برسانید، لازم است یک این همانی یا همذات پنداری بین محصول یا شرکت خود و شرایط موجود مشتری در ذهن وی بسازید. دقت کنید که شرکت هایی که همان تبلیغات قبل از کرونا را در دوران شیوع کرونا ادامه داده اند، خروجی های موفقی از کار خود نگرفته اند. مطابق با نیازهای مشتری و به شیوه ای زیرکانه محصولات خود را بازتعریف کنید. این بخش هم مثل بخش قبلی، تنها یک حرف برای گفتن دارد. خود را با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد وفق دهید! ممکن است حتی در شرایط حاضر، مشتری به محصول یا خدمات شما نیاز نداشته باشد اما به خدمات یا محصولی نیاز داشته باشد که تولید یا ارائه آن توسط شما با اندکی تغییر در استراتژی ها و امکانات تولید مقدور است. با زیرکی به سمت محصول یا خدمت جدیدی که برای آن تقاضا وجود دارد کوچ کنید. خود را در بالاترین سطح معیارهای بازاریابی خود نگه دارید. حالا بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که KPI های مربوط به کسب و کار خود را تحت نظر مداوم داشته باشید. داده ها را روزانه ببینید، ترندها را بررسی کنید و بر اساس نیاز، تغییراتی در استراتژی ها و روش های بازاریابی خود ایجاد کنید. اگر مجبور به تعدیل کسب و کار شدید، برای آینده کاری کسب و کارتان برنامه بازاریابی مدون داشته باشید. ممکن است شما به هردلیلی مجبور شوید کسب و کار خود را تعطیل یا تعدیل کنید. در فرصتی که پیش آمده، برای آینده کسب و کار پس از دوران کرونا برنامه ریزی کنید یا برنامه مدونی برای ورود دوباره به بازار طراحی کنید. این می تواند یک دریچه به موفقیتی جدید باشد

1399/5/9       00000             نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا       عمومی , انگیزشی و انگیزه , کسب و کار , ترفندها



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران
مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , وبلاگ پرهاست , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست
| اوتیسم حاد | اوتیسم بهزیستی | درمان شبه اوتیسم | راه های درمان اوتیسم | autism 8 week old | اوتیسم چگونه بیماریست | طب سوزنی و درمان اوتیسم | autism بالعربیة | autism 2 year old boy | بیماری اوتیسم چیست و علایم آن | اوتیسم نشانه ها | autismo 8 mesi | autism 50 years ago | آیا اوتیسم دارو دارد | autism 6 month old | اوتیسم فانکشن | autism 7 | اوتیسم در بزرگسالی | از کجا بفهمم کودکم اوتیسم دارد | autism 1 in 36 | اوتیسمی چیست | autism التوحد | autism 2.5 year old signs | autism signs 0-3 months | از کجا بفهمیم کودکمان اوتیسم دارد | اوتیسم پیشرفته | طیف ضعیف اوتیسم | درمان اوتیسم با جراحی | اوتیسم عاطفی | شکل ظاهری اوتیسم | روش درمان سنتی اوتیسم | autism at 8 months | مرکز درمان اوتیسم در شیراز | autism logo | ریشه اوتیسم چیست | اوتیسم و ژنتیک | کودکان اوتیسم چند سال عمر میکنند | دلایل ابتلا ب اوتیسم | 0 que é autismo | درمان سنتی اوتیسم | اوتیسم فراتر از تئوری ذهن | آیا اوتیسم درمان می شود | اوتیسم چگونه تشخیص دهیم | brinquedos para autismo 7 anos | مرکز پژوهش و درمان اوتیسم | اوتیسم ژنتیکی است | اوتیسم کودک چیست | اوتیسم در نوجوانی | اوتیسم چه علائمی دارد | بیماری اوتیسم کودکان چیست | خرید کتاب ارزیابی و درمان اوتیسم | نسخه درمان اوتیسم | کیفیة علاج autism | درمان اوتیسم اطفال | غربالگری اوتیسم در قم | اوتیسم باهوش | اوتیسم درمان دکتر هلاکویی | ثبت نام اوتیسم | اوتیسم شیر شتر | اوتیسم در بزرگسالان | اوتیسم را چگونه درمان کنیم | autism 8 year old symptoms | سوالات غربالگری اوتیسم | اوتیسم خفیف در بزرگسالی | درمان سریع اوتیسم | 1 autism | autism spectrum disorder | ثبت نام غربالگری اوتیسم | حامیان اتیسم | اوتیسم چیست و علائم | اوتیسم پایان نامه | اوتیسم کودک | روش درمان اوتیسم چیست | اوتیسم گفتاری | درمان اوتیسم بزرگسالان | اوتیسم نوع 1 | اوتیسم درمان میشود | اوتیسم مغزی | دانلود ریتم اوتیسم 8 | اوتیسم نوع a | اوتیسم خیلی خفیف | درمان اوتیسم در تهران | چرا اوتیسم به وجود می اید | علائم اوتیسم | autismo 7 mesi | فرق اوتیسم و بیش فعالی | اوتیسم عکس | autism 2 month old | autism ما هو | autism معنی | اوتیسم یعنی چی | درمان روانشناسی اوتیسم | چگونه اوتیسم را بشناسیم | درمان اوتیسم در طب روازاده | اوتیسم رسانه چیست | اوتیسم در dsm 5 | autisme 0-6 mois | اوتیسم همراه با بیش فعالی | اوتیسم ت | بچه ی اوتیسم

@AutismFariha #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #fariha #مرکزاتیسم_فریحا #otism #مرکز_اتیسم_فریحا #اتیسم #اُتیسم #مرکزفریحا #تشخیص_اتیسم #autism #autism_Screening #طیف #مشاور #اوتیسم_خفیف #اختلال #golden_Time #روانشناس #درمانگر #اوتیسم_رسانه #autisms #درمانگر_اوتیسم #اتاق_حسی_حرکتی #مربی #حسی_حرکتی #پایگاه #screening #وهم_گرایی #AFariha.ir
Copyright © 2002-2021, topgroup.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
6892